۸ پاسخ

نه عزیزم تلاشتو بکن هی بذار دهنش خسته نشو خیلیا هستن ترکیبی میخورن هم شیر مادر هم خشک

بچه هایی که شیر خشک میخورن دیگه شیر مادر نمیخورن

اگه حس کردی شیرت کمه قرص لاکتاول بخور شیرتو زیاد می‌کنه ، دختر منم شیرخشک که خورد دیگه شیر منو نخورد اصلا💔

شایدم شیرت بد طعمه
آب هویج بخور یا رازیانه دم کن بخور خوش طعم میشه

بعله وقتی شیشه بدی سینه رو ول میکنه نمیدونستی؟

یکم خودت سینت رو فشار بده ببین ازش شیر میاد یا کمه یا نیست که گریه میکنه

بچه منم دقیق از روز ختنه باهام قهره انگار سینمو نمیگیره. غم دنیا ب دلمه

شاید شیر نداری اگه چیزی پیدا نمیکنه جیغ میکشه پسر منم اینطوره

سوال های مرتبط