دخترم از دیروز همش بالا میاره علتش چیه

۲ پاسخ

اگه شتابیه رفلاکس داره
اگر نه که موقع شیر خوردن شیب دار نگهش دار سریع هم نزارش زمین ی ده دیقه ب بغل بگیرش

ریفلاکس داره
بهتره به دکتر مراجعه کنید تا دارو بده و کنترل بشه

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وهفتم بارداری