۵ پاسخ

عزیزم بچه وقتی دست یا پاش اویزون بمونه کبود میشه بعد ب حالت قبل برمیگرده..

ن بابا این چ حرفیه عزیزم ب چرت و پرتا گوش نکن بچه هرجاشو سفت بگیری یا آویزون بمونه سیاه میشه بخاطر گردش خون کمه الکی استزس نده ب خودت

عزیزم برای پسر من میشد ولی الان دیگه خوب شده و اصلا بنفش و کبود نمیشه بخاطر اینکه اینا گردنش خونشون ضغیفه بهتر میشن بزرگ تر بشن

به نظرم استرس الکی به خودت نده
و نظر من اینه که یه اکو قلب همه از بچه هامون بگیریم بد نیست من اینو دکتر بهم گفت هم تو بارداری براش انجام دادم با اینکه مشکلی نداشت هم خود دکتر قلب گفت بعد زایمانم چک‌کنین خیالتون راحت باشه مگه بزرگ شد بفهمیم خدایی نکرده چیزیشه
البته گرونه ولی بیمارستان دولتی قیمتشون خوبه

تحت فشار باشه ک بله کبود میشه
اکع دور لباش یا ناخوناش کبود بشه از قلبه اونم کاهی اوقات

سوال های مرتبط