میگم شما تو خونه سر بچه کلاه میکنین؟

۱۴ پاسخ

تا یکماه میگن بذارید خوبه کلا نخی نازک ولی از اول جانا با کلاه خصومت داشت 😐 نمیذاشت سرش باشه دیگه نذاشتم فقط وقتی از حموم میاد

منم شب هاکلاه سرش میکنم چون کچله هنوزموی زیادی نداره برای همین کلاه سرش میکنم شبهاسرش سرمانخوره

ن هیچوقت....فقط بیرون اگه سرد باشه

اگ بخاطر سرش میگی ک گرد بشه و پیشونیش صاف بشه من دو سه بار بستم و کلاه گذاشتم بعد دیگه نزاشت

من هر ثانیه کلاه سرشه خیلی بد کاری کردم عادتش دادم

ن خونه نمیزارم بیرون رفتنی فقط

نه من بچم زمستون دنیا اومد فقط دو هفته اول بعدش فقط بعد حموم و بیرون اونموتا یکماهگیش.
کلا زیاد پوشوندن بچه اشتباهه من خوزستانم کولره اینجا شدیدا خونه رو سرد میکنن بازم ماهان با رامپره یا زیردکمه استین کوتاه تنها بدون شلوار فقط شبا چون پتو رو خودش نمیندازه سرهمی استین بلند براش میپوشم. هرچی بچه رو بیشتر بپوشونی زودتر سرما میخوره چون بدنش ب سرما عادت نداره همیشه با کوچکترین بادی مریض میشه

اصلا از بیمارستان اومدیم خونه کلاه سرش نکردم فقط بیرون

من بیرونم سرش نمیکنم چه برسه خونه

نه فقط بیرون

من پسر اول مو عادت. داده بودم به کلاه حتی تو خونه
همیشه مریض بود
ولی برای این دومی از همون نوزادی هم فقط تا ده روز گذاشتم چون دی ماه به دنیا اومد سرد بود
دیگه نذاشتم ترسیدم عادت کنه

بیرونم نمیزارم دیگه گرمه خیلی وقته تل میزنم

نه..اشتباهه کلاه عزیزم

تا ۴۰روز فقط

سوال های مرتبط

مامان نی نی های من مامان نی نی های من ۸ ماهگی