من خودم ۲۵۰۰ بودم مامانم میگف نمیشد بهت دست گذاشت زیر پوستت خالی بود
ن خیلی ریز نیس من هم ابجیم هم داداشام ک دوقلو یودن ۲۱۰۰ بودن اتفاقا اگر طبیعی باشی زایمانتم راحت تره
دوقلوهای من ۲۲۰۰ بودن ولی سالم بودن اصلادستگاه نرفتن ۳۷ هفته ۴ روز به دنبا اومدن
اره بابا عین شیشه رب گوجه میمونه😂😂😂
منم بچم 35 هفته 2 کیلو بودش 37 ختم دارم اگه مشکلی نداشت داپلرت که واستا هفته های اخر وزن بهتری میگیره ولی اگه به دنیا هم اومد جوش نزن بچه با شیر مادر بهتر بیشتر وزن گیری داره چون ریه کامله دستگاه نمیره من خیلی پرسیدم
لیدی میل بخور برا وزن گیری...کاکائویی طعمش خوبه...با شیر بخور
بچه من ٣٦٠٠ بود ميترسيديم بهش دست بزنيم،٢٢٠٠ كه ديگه فكر كنم انگشتم نميشه بهش زد،الان بچتون چند كيلوعه توي اين هفته؟
برای من نوزادم ۲ کیلو بود بدنیا اومد.. الهی شکر الان وزن گیریش خوبه....
هنوز وقت داری بستنی و دلستر و بادام و گوشت و مرغ و حبوبات بخور ایشالله که با وزن خوب به دنبال میاد
۲۳۰۰ فسقلم دنیا اومد
ارع گلم ی ذره
اره خیلی
زیر ۲۵۰۰ کمه
من یکی از دوقلوهام ۲۲۰۰ بود رفت دستگاه یک هفته ششد ۲ کیلو دیگه ریز بود لباس صفر تو تنش زار میزد 😃
الآن خوبه خداروشکر
کوچولو هست عزیزم ولی مهم اینه سالم باشه وقتی بیاد شیر بخوره زودی بزرگ میشه
داداش خودم 2 کیلو بوده الان ماشاالله مردی شده بر خودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.