یکم به خودت فشار بیار نگه داری خدایی نکرده بره دستگاه خیلی شخته
نترس اگر طبیعی هستی زایمان نمیکنی منم اون موقع درد داشتم ولی الان هیچ که هزارحچر فعالیت دارم دردم بگیره
اره دختر من ۳۶ هفته و ۴ روز بدنیا اومد اصلنم تو دستگاه نرف کامل بود
عزیزم این همه تحمل کردی ی هفته دیگم تحمل کنی بهتره
عزیزم منم خیلی درد پریودی دارم شمام درد پریودی داری؟؟؟انشالله ب ۳۷برسی خوبه
زوده
از ۳۷ ب بعد اوکی هست
وزن و ریه وتنفسش خوب باشه اره عزیزم
اها مرسی
ارع دکتر من گف ۳۶ ببعد دستگا نمیرع
زوده یکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.