زایمان توی ۳۶ هفته تمام یا۳۷ و یک روز اینا
بچه اوکیه؟ 👶🏻🔴

تصویر
۱۰ پاسخ

فک کنم ارومیه دکتر من ۳۷/۴ نوبت داده

آره من ۳۷ و۴ روز بود زایمانم

اره از ۳۶ حله

اره بابا
من قبلی رو ۳۶ هفته با وزن ۲۸۰۰ زایمان کردم
ولی من قبلش آمپول ریه زده بودم
چون ۳۲ هفته بودم تصادف کردیم شدید
از اون موقع انقباض داشتم و هر هفته آمپول پروژسترون میزدم تا اینکه ۳۶ هفته بدنیا اومد

۳۶ نارس هرچند اگ دستگاه نره باز نارسه
ولی ۳۷ اوکیه

معمولا میگن اوکیع
ولی من دیدم بچه ۳۶ هفته ای تو دستگاه هم رفته چون ریه هاش تکمیل نبوده

زایمان کردی ؟؟؟؟

اره اوکیه

اوکیه عزیزم نگران نباش

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان صدرا.سپهر🫐 مامان صدرا.سپهر🫐 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی