۱۱ پاسخ

فقط ب خود بچه بستگی داره من دختر دوستم ۳۴دنیا اومد پسر داداشمم ۳۵هر دوتا خداروشکر سالم و دستگاه هم نرفتن

خیلی زوده بنظرم 🥲
من الان بهم میگن زوده

چرا تو این تایم دنیا بیاد؟درد داری؟

خوبه عزیزم دختر من تو۳۶ هفته و ۴ روز بدنیا اومده بود کامل بود

دخترم دقیقا ۳۶هفته ۶روز بود ک کیسه آبم پاره شدب دنیا اومد شکر خدا دستگاه هم نرف

زود ،پایان ۳۸ هفته اوکی

کدوم بیمارستان قراره بری

زوده اینا یک روزم براشون یک روزه .احتمالا زود بیاریش مثل مال من سره یعنی کلا خواب مک هم نمیرنه . برا من قورتم نمیداد در این حد
۳۷ هفته و ۶ روز اومد

پسر من 34 هفته دنیا اومد 36 ک مثلما خیلی بهتر از 34

زوده

زوده بابا

سوال های مرتبط

مامان پسرطلای مامان مامان پسرطلای مامان ۳ ماهگی