خانوما بچه توی ۳۸ هفته و ۳۹ هفته به دنیا بیاد اوکیه؟

۱۰ پاسخ

آره رسیدی دیگه

اره گلم

عزیزم دکتر برا من ۳۷ دیگه ختم بارداری داده هفته ی دیگه من باید زایمان کنم

اره دیگه سزارین ۳۸ هفتست

اره من دخترم اول ۳۹ دنیا اومد

آره دیگه برای سزارین ۳۸هفته عمل می‌کنن

آره عزیزم الان دارن خیلی ها ۳۷ختم بارداری میدن

از۳۷به بعد نیازبه دستگاه نداره

بله عزیزم

اره بابا

سوال های مرتبط

مامان صدرا.سپهر🫐 مامان صدرا.سپهر🫐 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نیم مامان نی نیم ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری