چرا باید ما خودمون باعث بشیم که دیگران بیان دخالت کنند چه لزومی داره به مادر شوهرت بگی چند هفته هستی و چند هفته باید بدنیا بیاد مگه نمیدونی عروس دختر پادشاه هم باشه به چشم مادرشوهر همون دختره مردمه... خودمون اگه کرکره زبون مون رو بکشیم پایین دیگران نمیتونن اینطوری راحت بیان نظر بدن که فلان وقت بچه بیاد هم اعصاب مون خراب کنن همم بهمون استرس وارد کنند.
بگو توخاسی بزایی برنامه بریزسز ۳۸بشع😂😂الان اکثر زایمانا زودرسه
طول سرویکس ات چنده؟
اصلا نگو بهشون دکتر چیا بهت میگه...فقط حرف خوبای دکترو بگو😂
عزیزم توی یکی از تاپیک ها گفته بودین کسایی که زایمان زودرس دارن میتونه علتش افتادگی رحم یا در رفتگی لگن باشه
گفته بودین باید بره پیش یداوی کار جا بندازه
یداوی کار دکتره چیه؟ میتونید راهنمایی کنید ممنون میشم
مادر شوهر اگر این چیزا رو نگه و رو اعصاب راه نره که میشه مامان خود آدم
بلاخره باید ی فرقی باشه دیگه
سرویکس ت چند مگه
ولش کن خدا اینجور ادم هارو شفا بده حیفه😂
چ صبری داری خدایی بزت در دهنش
بگوچشم خانوم دکتر 😁
والا با طول ۸میل طرف از هفته ۲۷تا ۳۲الان دومم اورده تو چندی مگه الان سرکلاژ نیستی مگه نگران نباش من خودم الان خدا میدونه چندم
مادر شوهر. من که فقط هر دفعه زنگ میزنند میگه خوب تاریخ زایمان کی شد منم میگم والا دکتر هنوز نگفته میگه مگه میشه یعنی چی گفت والا دکتر گفته از الان تا آخر خرداد هر زمان ممکنه زایمان کنی همین
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
من الان 7ماهم ولی به مادرشوهرم گفتم تو 6 ماهم، هرموقع هم زایمان کردم به شوهرم میگم زنگ بزنه بگه بچه دنیا اومد. اصلا تاریخ دقیق زایمان تونو به هیچکس نگین
طول سرویکست چند عزیزم؟
اینمادرشوهرا انگاری که خودشونمثلا خیلی هنرکردنبا زاییدناشون که حالا واس زایمان ماها اورد و دستور هممیدن😑😑 مادرشوهر منماونروزی میگفت حالا مگه بچه ۴ کیلویی میخوای بزاییکه انقد میگی سختمهبشینمنهایت ۳ کیلو میخواد باشه دیگه😐🤣 حالا انگار خودش رستمدستان زاییده
عجب فکر میکنند زمان خودشونو 😏😏
مادرشوهرا گوه زیاد میخورن بچه ۳۵هفته میتونه بدنیا بیاد بدون دستگاه
ول کن بابا اصلا محل نده اینا از دکترا بیشتر میفهمن انگار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.