دماݝ بچم خس خسمیکنه چ کنم

۵ پاسخ

عناب دود کن جلوی بینیش من الان این کار کردم خوب شد

قطره سدیم کلراید بگیر بریز اگ خوب نشد رفلاکس داره

دکتر به من قطره بینی داد
پسر منم خیلی خس خس میکنه همش میترسم چیزی باشه
گفت صدا تو ریه هاش نیس
این مواد توی کیسه ابه پشت بینیش خشک شده قطره بزن میره

اسپری بینی بزن براش

اسپری بینی براش بگیر

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی