دخترم اسهاله دکتربردم شربت زینک داده چراانقدرگرونه470

۶ پاسخ

بله بیشتر برید از اینا حمایت کنید😏

من دوتاقطره خریدم شد ۱۲۰۰ بعدهی برن توخیابون روزب روزداریم فقیرترمیشیم

عزیزم تو بگو چی گرون نیست؟😐☹️

خدا بخیر کنه از همون اول ویتامین ها گرون بود.بداز بدتر شد خدا بزرگ مهم سلامتیه

دارو هم گرون شده هم کمبود

الان خوبه قراره همه چی 4 برابر بشه

سوال های مرتبط