تا چند دقیقه فاصله دردام ۲ دقیقه ای بود کم و زیاد میشد ولی الان کمتر شده شدید نیست دیگ
اینا علایم زایمانه؟؟؟
یه دوش بگیر اگر دردت قطع شد که هیچی اگر شدید تر شد برو زایشگاه انشالله که به سلامتی نی نی تو بغل بگیری
عزیزم نزدیکه زایمانته دیگه آماده کن خودتو
یا امام زمان این دردزایمان باشه
تورا به امام رضا قسمتونمیدم دعا کنید واسم این درد زایمان باشه و به خوبی زایمان کنم تا فردا
عزیزم به نظرم آمادگی داشته باش، ساک بیمارستان ببند ، این هفته هم خونه تنها نباشی بهتره
درد زایمانه عزیزم
شدیده دردت؟ برا منم از دیشب سر هر ۲۰دقه درد پریود یک دقه میگیره ول میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.