من پنج هفته و ۲ روز رفتم کیسه زرده هم نبود گریه برا چی
من ۵هفته و ۵روز رفتم فقط ساک بود حتی کیسه زرده م ندید ، چرا خودتو باختی عزیزم خب زود زفتی
بابا چرا انقدر زود میرین خو یه کم امون بدین مگه زودپزه آخه
سرچ کن، چیزایی که واسه تشکیل قلب خوبه بخور😋😍
خب پنج هفته همون ساک و کیسه زرد تشکیل میشه، بعد از یکی دوهفته قلب
صبر داشته باش، توکل بر خدا کن❤️
گریه نداره خب زوده یکی دو هفته دیگ برو جنینم میبینی
اره عزیز منم ۵هفته رفتم گفت فقط ساک بارداری هس حتی کیسه زرد هم نبود ۸هفنه بری انشالله همچی تشکیل شده نگران نباش و خودتو تقویت کن💙🤌🏻
من هفته ام اندازه شماست 13 روز دیگه برام نوشته برای سونو قلب هیچ جا نرفتم منتظرم
غذاهای مقوی بخور این چند وقت و به خودت برس و ارامش داشته باش
خیلی زود رفتییی
شروع ۸ هفته برو
خب ۵ هفته واسه جنین زوده دیگهههه
۸ هفته برو
عزیزم زود رفتی منم فکر میکردم هفت نزدیک هشت هفته ام. رفتم گفت شش هفته ایی حتی کیسه زرده هم نبود ی هفته بعد خداروشکر جنین هم بود💗
زووودرفتی برای0همینه میگن سنو8هفته برید
پنج هفته و یک روز که خیلی زوده من ۵هفته و ۶ روز رفتم قلب داشت اما خیلییییی ریز بود
کاش انقد زود نمیرفتی عزیزم
صبر کن غصه ام نخور براش خوب نیست مامانش گریه کنه
انشالله دوهفته دیگ تو سونو میبینیش صدا قلبشم میشنوی
وا گریه چرا طبیعی برای همه همین طور اول ساک و کیسه زرد جنین هست اما مشخص نمیشه تو سونو چون خیلی خیلی ریز و کوچک نگران نباش
به من دکتر گفته برو منم میترسم الان برم هیچی دیده نشه و استرس بگیرم ونارحت شم منتظرم دوهفته ای بگذره بعد برم
زود رفتی عزیزم به خودت استرس نده
خیلی زود رفتی گلم انشالله چند هفته دیگه برو نی نی هم میبینی
خیلی زوده برا قلب بارداری خوشحال باش
عزیزم تو خیلی زود رفتی من هفت هفته و شش روز رفتم تشکیل شده بود
خب تو پنج هفته جنین دیده نمیشه که عزیزم هنوز کوچیکه
بجای گریه این مدت خوب خودتو تقویت کن انشالله که قلبشم تشکیل میشه
زودرفتی عزیزم برای منم جنین ۸ هفته دیده شد
قول میدم دوهفته دیگه هم جنین هست هم قلبش تشکیل شده،منم همینو گفته بودن ولی خداروشکر رفتم کنترل اوکی شده بود
بزار 8 هفته کامل شد برو سونو الان زود رفتی
بله عزیزم نگران نباش زود رفتی
اره ان شاءالله که میشه هنوز زوده،منم هم هفته خودتم دکتر همینو گفت
اره بابا استرس نگیر
دکترا چون از زمان پریودی حساب میکنن اینحوری
ایشالا ک اوکی میشه
خب عادیه دیگه الان میخوای چی ببینن هفتت پاینه
آره چون خیلی زود رفتی لقاح دیر گرفته و باعث شده دیده نشه طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.