عزیزم برای مشکلات گوارشی بچت اگه خیلی روشهای دارویی رو انجام دادی و نتیجه نگرفتی از خود شیرته احتمالا
پسر منم همین بود ۲۰ روزگی دکترش گفت باید رژیم سخت بگیری و کنارش دارو داد ولی بی فایه بود یه ماهگی گفت میخوای بچت و خودت عذاب نکشن شیرتو قطع کن من گوش ندادم با دارو و شیرخشک رژیمی کمکی تا ۲ ماه و نبم ادامه دادم بعدش بچم حالش خیلی بدتر شد دیگه دکتر گفت باید قطع کنی وقتی قطع کردم بعد ۳ روز ک فقط شیرخشک خورد کاملا همه ی اعلائم گوارشی ک داشت برطرف شد. شیرم بهش نمیساخته
احتمالا بچت به لاکتوز شیرت و پروتئین گاوی الرژی داره بنظرم یه دکتر خوب ببر و یه آزمایش بده از مدفوعش
دقیقا تو همین حال و وضعیتم
روانی شدم یه خوابه ۱ ساعته نداشتم دو ماهه🥲💔
اره حتما رژیم رو شروع کن
سفت و سخت چندروز هرچیزی که به گاو ربط داره رو حذف کن
منم درگیر یبوستم هیچ جوره دشویی نمیکنه همش نگرانی و غصه و دکترای مختلف، هیچی از بچه داری نفهمیدم 😔خوشبحال اونایی ک دارن نرمال روزاشونو میگذرونن
اینم بهت بگم ممکنه حساسیت به پروتئین گاوی باشه و فقط با علائم گوراشی خودشو نشون بده یه تایمی رژیم بگیر هرچیزی که پروتئین گاوی توشه نخور ببین یبوستش بهتر میشه یانه
شیر ماست دوغ پنیر خوراکی های کارخونه ای گوشت گاو کلا
من قبلا بچه ام شیرخشکی بود یعنی تا یه قلوپ شیرخشک گیگوز میخورد درجا دسشوییش میکرد یعنی شده بود روزی بیست بار تا دکتر شیرخشکش رو عوض کرد و بعدم شیر خودم
میخوای توهم یه دونه گیگوز بخر اگه شیشه نگرفت با قطره چکون بهش بده شاید اوکی شد
برای کولیکش هم رول میرابل بخر هر وقت پوشکش رو عوض میکنی با اون رول شکمش رو بمال برا کولیک معجزه میکنه
ولی رفلاکس لعنتی هیچ چاره ای نداره
عزیزم اروم باش تا رفلاکس تا چهار ماهگی درست میشه کولیک هم که تا الان باید کم شده باشه شیر خشک میخوره؟
ای وای عزیزم اره خیلییی سختهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.