۵ پاسخ

دخترمن ۳۵هفته وچندروز دنیااومد آمپولم نزده بودم فقط دوساعت اولی که دنیا اومده بود گذاشتنش تو دستگاه فقط ریزه میزه بود میترسیدیم بغلش کنیم ۲/۵کیلو بود قربونش برم تو کیسه خواب گذاشته بودنش اصلا معلوم نبود😂الان ولی ماشالله ازخیلی از هم سن وسالاش باهوشتره قدووزنشم نرمال شده

جاری یکی از دوستام اینجوری بود ولی آمپول زده بود چیزی نشد بچه هم دستگاه نرفت فقط خیلی ریز بود الان ماشالله باید ببینی بچرو اصلا انگار اون بچه نیست

نه امپول بزنی نمیره

بستگی به جنین داره مشکل تنفسی نداشته باشه وراحت نفس بکشه

ن دختر من نرفت اوایل ۳۶ بود

سوال های مرتبط