۶ پاسخ

شماره
یک خوبه

اونت خیلیی بهتره

خود اونت اصل چون تا بچه مک نزنه ریزش نداره

من از ارتودنسی استفاده میکنم خیلییی خوبه طرح اونت ریزش شیر داره ولی ارتودنسی تا بچه نخوره شیر ازش نمیاد

اولیه

اونت

سوال های مرتبط

مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۶ ماهگی