میشه تن ماهی بدم بچم مارک خوبشو یانه

۱۰ پاسخ

نه اصلا و ابدا تن ماهی برای بزرگسال هم ممنوعه روغنش خیلییی سنگین و چرب و‌مونده هست مواد نگهدارنده و افزودنیه زیادی داره که الرژی زا هست و ارزش غذایی خاصی نداره

والا من میدم اینم که میگن نده و فلان درک نمیکنم بنظرم اگه بچه ات سالم و مشکلی نداره چ عیب داره همه چی بخوره اونایی نباید بدن که بچه بیمار یا مشکل خاصی داره

من که میدم البته مارک خوب میخوریم همیشه

نه عزیزم

نه عزیزم نده کنسرو ممکنه الوده به سم بوتولینوم باشه واسه همین میگن ۲۰ دقیقه بجوشون بازم به بدن ادم بزرگ گاهی واکنش میده
اگه ماهی تازه داشتی بده

ممنوعه اصلا نباید بخورن
ماهی کوچیک با جیوه کم مجازه تن ماهی مجاز نیست اصلا
من پسرم ۴ سالشه اصلا بهش ندادم تن ماهی
ماهی دادم فقط اونم قزل الا

ب هیچ وجه نده

من دادم با برنج البته کم

نه غذای کنسروی ممنوعه

خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۲ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نوا 🐣 مامان نوا 🐣 ۱۶ ماهگی
مامان نویان و رایان مامان نویان و رایان ۲ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی
مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی