تن ماهی میتونم بدم ب دخترم ؟

۵ پاسخ

من که میدم.

نه نده اصلا خوب نیست

غذای کنسروی فک کنم تا دو سال ممنوعه

نه برا گوارشش بده ممکنه اسهال بشه دیکه نابودی

نوچ عزیزم برای گوارششون خوب نیس شاید اسهال ونی بشه

سوال های مرتبط

مامان نیلا 👼🏻🫀 مامان نیلا 👼🏻🫀 ۱ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی