۴ پاسخ

نده اصلا خوب نیست غذاهایی کنسروی

نه نده چون نگه دارنده داره و معلوم نیس چیه

من ته چین ک درست میکنم میدم

من دادم نه ماهش بود دوس داشت ولی زیاد ندادم

سوال های مرتبط

مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی
مامان نوا 🐣 مامان نوا 🐣 ۱۶ ماهگی
مامان نیلا 👼🏻🫀 مامان نیلا 👼🏻🫀 ۱ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی