بچه ها من همش دل پیچه دارم صبحا
این طبیعیه ؟؟

۲ پاسخ

وای منم صبح ها یه لحظه میگیره بد ول میکنه ببخشیدا مثله اسهال میگیره درسته

منم یه وقتایی دارم

سوال های مرتبط

مامان مهبد مامان مهبد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙نی نی💙 مامان 💙نی نی💙 هفته سی‌وپنجم بارداری