منم امروز دخترم واکسن دوماهگی داشت بردم زدم اوردم خونه هر ۴ ساعت استامینوفن پاراکید میدم کمپرس سرد گذاشتم پاهاشم قنداق کردم تبش هم مرتب چک میکنم فردا هم باید هر ۶ ساعت استامینوفن بدم و کمپرس گرم بزار همین مراقبتش همیناست عزیزم حتی پرسیدم میشه بچه رو شست به پاهاش اب میخوره مشکلی نداره گفت نه مشکلی نیست اب بزن الانم قطره رو دادم خوابیده
اولا که استرس نداشته باش
واقعا سخت نیست
فقط همون لحظه گریه میکنه بعدش با بغل اروم میشه
۴ساعت یبار پاراکید بده روز اول کمپرس سرد روز دومم گرم
۳روز بعدم خوب میشه موقع بغل کردنم مراقب پاهاش باش
بیشتر بهش شیر بده تا ارامش داشته باشه
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.