مامانا کسا از این شربت به بچش داده؟؟

تصویر
۴ پاسخ

آره منم میدم

بله من پاییز وزمستون دادم

اره من میدم بیشتر تو پاییز وزمستون

اره من میدم ب پسرم

سوال های مرتبط

مامان طاها‌و توحید مامان طاها‌و توحید ۴ سالگی