میگن لبنیات کم باید بخوری و نمک زیاد استفاده بشه اگر البته فشار ندارید و چیزا گرم عسل گردو خرما...
گرمیجات
تخم هویج وسیاه دانه هم شنیدم خوبه
یه دکتر ژنتیک توی دزفول هستن که قبل گند زدن به نت فالو داشتمش،پکیج تعیین جنسیتش خیلی مراجعین راضی داشت،دکتر نرگس چاییده
۰۹۳۰۱۱۵۳۹۲۷
شماره منشیشه
البته من پیشش مشاوره تلفنی ژنتیک شدم که خدا خیرش بده خیلی خوب راهنماییم کرد
گرمیجات بخور
مثلا روزی دوتافندق خودت وهمسرت
دوتاگردو
4تابادام درختی
کنجدسیاه خام بخورین
یک قاشق عسل با دارچین بخورین
خرما بخورین
گوشت گوسفندی هم گرمه
لبنیات اصلا نخور،فقط گرمیجات بخور
مگه الان باردار نیستی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.