مشهد با بیمه سلامت بیمارستان دولتی زایمان طبیعی ۱۵ میلیونه
تامین اجتماعی رایگانه سزارین هم با تامین رایگانه
سزارین سلامت ۲۵ تومن
سزارین آزاد بدون بیمه ۴۰ تومن
من رفتم دولتی آزاد ۳تومن شد هزینش
نهایت 1 تومن شاید. وگرنه رایگانه دولتی
تو شهر ما طبیعی و سزارین اجباری رایگان
ولی خب دیگه هزینه شب اتاق باز بستگی داره اتاق خصوصی باشی یا عمومی، چند شب بستری بشی و....
فکر نکنم خیلی بیوفته ولی میتونی بیمه سلامت کنی که کلا رایگان بیوفته بیمه سلامت هم خودش رایگانه پولی نیست برو پیشخوان دولت برات انجام میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.