۳ پاسخ

نترس اصلا اگر نذاشت بری داخل
بچه ی من حتی گریه هم نکرد اون قطره و بیحسی کامل گیج میشن اذیت نمیشن
هرچی زودتر بهتر

من بردم کارش خوبه
10دقیقه طول میکشه
2تومن بودویزیت هم 300فکرکنم
27روزگی بردمش الان 3ماه و نیمشه
6روزه افتاد حلقش


اما بسکابادی راضی تر بودم چون گذاشت خودم برم داخل اما دیگه ختنه نمیکنه
این نمیذاره بیشتر از1نفر بره اما زودی ختنه میکنه بچه نمیفهمه اصلا

من یوسفی اومد ختنه کرد ۲تومن ۵روزه بود

سوال های مرتبط