منم نرفتم میخام بعد آنومالی برم
من که گذاشتم انشاالله بعد انتی برم
میدونستی از طرف بهداشتع که بعدا به بچه ماهی دوتومن میدن
منم نرفتم میترسم برم بیشتر استرس بگیرم
بعد از ان تی با تمام مدارکت برو منم نرفتم گذاشتم بعد از ان تی
اره دیگه فردا چطور میخوای بری واکسن بچت رو بزنی بعدم بهداشت چیز بدی که نیست چهارتا راهنماییت میکنند چهار تا دارو خودشون بهت میدن کمک خرجت هست بعدشم که برا واکسن به مشکل نمیخوری
منم نرفتم، گذاشتم دیرترررر برم😐چون بنظرم جز گوش دادن صدای قلب بچه هیچ فایده دیگه ای ندارن
بله عزیزم برو تشکیل پرونده بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.