خانما نینیم وزنش ۷۲۰۰ بود قدشم ۶۱ خوبه

۷ پاسخ

دختر من ۲ ماهگی ۵ کیلو بود الان شده ۵۵۰۰

چقدر خوب

عزیزم واکسن زدی حتما حتما شیاف استامینوفن کودکان تو خونت داشته باش تب نکنه

عالیه عزیزم.اریا اگه این ماه هفت و نیم بشه

عالیه که

عالیه عزیزم وزن تولدش چقدر بوده؟

عالی"

سوال های مرتبط