سلام خانوما
من ۹ روز پیش روز تخمک گذاریم بود و برای بارداری اقدام داشتم و امروز روز ۲۵ سیکلم خیلی کمر درد و درد پهلو و زیرشکم دارم
ترشحاتم متفاوت شده و بدنم درد داره همراه با کمی خارش و همش خوابالودم
امکان داره باردار باشم یا برای pms 😪
بی بی چک هم زدم منفی بود یعنی زود زدم؟ میشه راهنماییم کنین کسی علائمش مثل من بود؟
بالاست نشونه واکنش بدن به یه نوع عفونته LYM.
ممکنه بیماری مثل انفولانزا یا سرماخوردگی یا هر بیماری عفونی دیگه ای باشه
و ار دی وی نشونه اندازه گلبولای قرمزه سطح شما کمی از حد نرمال پایین تره گلوبولا هم اندازه هستند ولی یکم از نرمال پایین تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.