۶ پاسخ

برا دختر من ۸ هفته اوجش بود وحشتناک جیغ میکشید گریه میکرد با شروع سه ماهگی درست شد

کولیک نهایت صد روزه
رفلاکس تا زمانی بچه غذا خور بشه بهتر میشه

از دوماهگی شروع میکنه ب کم شدن عزیزم

برای من الان دو ماه و 17 روزشه دیروز از یازده صبح تا ده شب فقط دوتا نیم ساعت خوابید بقیه شو یه بند گریه کرد

6 هفته اوجش هست اکثرا بعد دو ماه خوب می شن

برای من که همینجوری بود، فقط باید داروهاشو به موقع بدی
آروغشو خوب بگیری

سوال های مرتبط

مامان نورماه خانم مامان نورماه خانم ۱۰ ماهگی