آره بابا آش غذای کاملیه ولی بعضیا به عنوان غذا قبولش ندارن
اگه کامل میخوره اره، ولی متاسفانه دختر من در حد دو سه قاشق میخوره همیشه عصرونه بهش میدم
بله صد در صد
برای همه ناهار دیگه برای سوفی میخای ناهار نباشه 😐از اون حرفا بودا .اتفاقا اش رشته یه غذای خیلی تکمیل و سرشار از ویتامین
آره خیلی مقویه
اره اش سنگینه
اره باوا
اتفاقا من پریروز تو خونه مامانم بودیم بهش ناهار اش دادم ولی عصرانه براش کیک شیر دادم چون زود گشنه میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.