۳۷.۲ تب محسوب میشه؟!

۷ پاسخ

من یک بار بهداشت سوال کردم بهم گفت از۳۸ تب محسوب میشه

نه

اره شروع تب هست

شروع تبه

۳۷.۵ ب بالا شروع تبه

شروع تبه

نه
ولی مراقب باش بالاتر نره

سوال های مرتبط

مامان Gandom & Nahal مامان Gandom & Nahal ۳ سالگی
مامان بارانا❤️ مامان بارانا❤️ ۲ سالگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری