۲ پاسخ

ببین عزیزم منم مخالفم خی؟ تا دو نیم سالگیم نمیگیرم
اما اونایی که میگیرم90درصد بخاطر هذینه شه
یه مامانه دراود شوهرارو پرسیده بود توشون 10/15/۲٠ملیونی بودچجوری ماهی چهار پنج تومن طرف بده پوشک؟ از اون موقع. دیگ نمیتونم خرده بگیرم به اونا که از پوشک دارن میگیرن بچه هاشونو
الان خود من ماهی 6/7بسته مصرف میکنم
میشه چقد؟ ۷ملیونی اون بنده خدا با درامد 20تومن چجوری این پول و بده
فقط خدا لعنتشون کنه همین و بس

من پسر بزرگم همینجوری شد،مجبور شدم از پوشک بگیرمش،ولی تا چهار پنج سالگی،بیشتر اوقات جلوی شلوارش خیس میشد بعد می‌فهمید جیش داره بردم دکتر گفت عضله های مثانه ضعیف شده دلیلش عدم تکامل دوره ی پوشک بوده

سوال های مرتبط

مامان عطرین🐣 مامان عطرین🐣 ۱ سالگی
مامانا مطالعه کنید شاید بدردتون خورد و مشکل شماهم بود🫡👇من خیلی وقته ک توالت دخترمو گذاشتم گوشه خونه اول ک باهاش اشنا بشه بدون هیچ حرفی گاهی میرف باهاش بازی میکرد روش مینشست کارتون میدید ،بعد ی مدت ک وجودش تو خونه عادی شد
بعد میگفتم توش جیش کن نمیکرد ،میترسید منم اصلا کاری ب کارش نداشتم ولی بیخیال نشدم ،هروز میاوردم میگفتم جیش کن ولی نمیکرد ،این پروسه حدودا ۲۰ روز طول کشید ، بعد باهاش ارتباط گرف و جیش کرد ، (فقط جیش ادرار) هر روز وقتی میخوابید پوشکشو باز میکردم هوا بخوره وقتی بیدار میشد و مطمئن بودم جیش داره میاوردم جیش میکرد بعد دوباره پوشک میکردم ،و هنوزم بیشتر از این پیش نرفتیم و نمیخوامم ک بریم ، بلده بگه جیش اما وقتی جیش میکنه میگه ،هنوز نمیتونه قبلش بگه ،اما اگه من خودم یادم باشه و تند تند بیارم توالتشو بگم جیش کن جیش میکنه ،ولی من میخوام کم کم اینکارو بکنم و فشار نیارم رو بچم
اما امروز مشغول بازی بود ک پاشد رو پاهاش نشست و گف پی پی من سریع پوشکش رو باز کردم و گفتم بیا بریم رو صندلیت پی پی کن ،نشست رو صندلی منم نشستم روبروش و با ریتم خوندم پی پی کن پی پی کن عطرینی پی پی کن😂😂😂برای اولین بار امروز داخل توالتش پی پی کرد و من خیلی خوشحالممممم ،بعد شستم و دوباره پوشک کردم ،توصیه من ب شماهم اینه بچرو ب هیچ وجه تحت فشار نزارید و بزارید خودش با توالتش ارتباط بگیره و این ممکنه مدتها طول بکشه طبیعیه😊ایشالله ک تاقبل دوسالگی یواش یواش اگر خودش همکاری کرد از جیش میگیرم اگرم نشد فدای سرش😅امیدوارم تجربم بدردتون بخوره😍