خوبه یا بالاس؟؟؟



رفلاکس شیر خشک کولیک

تصویر
۴ پاسخ

پدیا بست رو اگه باز کردی بذار یخچال

خوبه یکم لباس هاشو کم کن میاد پایین
نیم ساعت دیگه دوباره بگیر

۳۷/۵ به بالا تب محسوب میشه اینم لب مرزه قطره بهش بده ❤️

ن اوکیه

سوال های مرتبط