منم همینجوری هستم چند روزه
منم دقیقا 37 .1 رپز همین بودم جوری تو خواب درد بود نمیشد راحت بخوابم ولی اذیت آنچنانی نبود رفتم دوسانت بودم و زایمان کردم
منم همینطوریم فکر نکنم درد زایمان باشه چون خیلی وقته اینجور میشم مخصوصا وقتی کار های خونه رو انجام میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.