۳ پاسخ

منم همینجوری هستم چند روزه

منم دقیقا 37 .1 رپز همین بودم جوری تو خواب درد بود نمیشد راحت بخوابم ولی اذیت آنچنانی نبود رفتم دوسانت بودم و زایمان کردم

منم همینطوریم فکر نکنم درد زایمان باشه چون خیلی وقته اینجور میشم مخصوصا وقتی کار های خونه رو انجام میدم

سوال های مرتبط