۴ پاسخ

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

واسه منم یکی دو هفته ایه هست فکر کنم طبیعیه .. من بالشت مخصوص بارداری استفاده میکنم کمر دردم دراز میکشم بهتر میشه ولی درد پریودیه هست

درد زایمان نیست علائم زایمانه تواین هفته ها این چیزا طبیعیه

فکرکنم طبیعیه من یکی دوهفتس اینجورم

سوال های مرتبط