سلام جواب ازمایش بتای من کمتر از ۳۰ هست باردارم یا خیر؟

۳ پاسخ

پس چرا زدی هفته ی 16 بارداری

مال من ۱۹ بود بتام الان نزدیک ۷ ماه‌م😂تازه رشدش هم ت هرسونو جلوتر بود

سلام ۲۵ به بالا مثبته

سوال های مرتبط