۶ پاسخ

منم تا ۴ ماهگیش ازاون استفاده کردم

من دارم خوبه

خواهرشوهرم واسه دخملش از این استفاده میکنه راضی هستش

من اینو دارم ولی خیلی سریع شیرش خالی میشه، بچه من که زود شیرشو تموم میکنه، حس میکنم سوراخش بزرگه

نکش خوبه ،نرمه؟میشه از نوکش از بالا عکس بدی

چند خریدیش

سوال های مرتبط