والا میگفتن اونت،منم گرفتم اما پسرم سینه رو ول کرد با شیشه راحت تر بود اما دیدم بچه های همسن پسرم هردو تارو میخوردن به نظرم بستگی به خود بچه داره
من البته اونت دادم دیگه سینمو نمیگیره کارم شده دوشیدن شیر و تو شیشه دادن خیلی سخته البته من نوک سینه نداشتم ب این درد دچار شدم
دیدم همه نوشتن اونت من دکتر براون دادم و بچه خداروشکر سینه رو هم ول نکرد
اونت عالی
اونت گلم
من هماونت استفاده میکنم هم دکتر براون جفتشم عالیه
نیم یا یک قطره بگیر که به زیاد اومدن عادت نکنه
من همون اول دو قطره دادم سینه نگرفت اصلا
Nester خیلی شبیه
اونت هم خوبه قیمتش منطقی تره
بیبی لند طرح اونت هم هست
اونت خیلی خوبع هم انتی کولیکه هم اینقدر سوراخش تنگ و خوبه ک هم بچه سینه پس نمیزنه هم دلدرد نمیشه
اگه بچت شیشه نمیخوره برای اولین بار اونت بدی عالیه
من پسرم بیبی لند طرح اونت میخورد رفتم اونت اصل خریدم براش
چون مثل بیبی لند تند نمیاد نخوردش
فقط بار اول دادم ده دقیقه مکید دید کم میاد نخورد
اگ میخوای بخری حتما اونت بگیر
البته منم شیشه پسرم میفروشم اگ خواسی
من اونت سوپاپ دار براش گرفتم عالیه
اونت خیلی خوبه
اونت عاليه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.