فک کنم از 4ماه میتونی بذاریش تو اغوشی
اغوشی چه برندی گرفتی
من میخوام بگیرم از بس نظرهای مختلف شنیدم گیج شدم
هنوز من بدون آغوشی بردم ببر اتفاقا خیلی هم خوبه چیزعای جدید میبینه
خوب بپوشون سرما بهش نزنه بعداً دق مرگت میکنه
اره چرا نتونی
من بچه ۸ روزمو امروز با اغوشی بردم بیرون چرا نتونی عزیزم ببرش هوا خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.