بچه دوماهمو‌میتونم‌با اغوشی ببرم بیرون؟

۶ پاسخ

فک کنم از 4ماه میتونی بذاریش تو اغوشی

اغوشی چه برندی گرفتی
من میخوام بگیرم از بس نظرهای مختلف شنیدم گیج شدم

هنوز من بدون آغوشی بردم ببر اتفاقا خیلی هم خوبه چیزعای جدید میبینه

خوب بپوشون سرما بهش نزنه بعداً دق مرگت میکنه

اره چرا نتونی

من بچه ۸ روزمو امروز با اغوشی بردم بیرون چرا نتونی عزیزم ببرش هوا خوبه

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی