۴ پاسخ

اره ما همش بیرون میریم با آغوشی میبریمش یا تو خونه میخام شیر بدم میزارم تو اون میدم

آره واقعا کاربردیه من که خیلی راضیم

خیلی خوبه ، بچه بدن درد نمیگیره
من دارم واقعا عالیه بچه توش راحته و حتی راحت هم میخوابه

از الان زوده به مهره های کمرش آسیب می‌زنه از ۴ ماهگی میتونی استفاده کنی هر وقت گردن گرفت من خیلی اصرار به آغوشی داشتم و از چندین دکتر پرسیدم همشون رد کردن و گفتن آسیب می‌زنه

سوال های مرتبط

مامان 👶arvin مامان 👶arvin ۷ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی