پسر منم همیشه همینجوری میاره بالا
زیاد شیر میخوره باقیشو پس میده
این که رفلاکس نیس نگران نباش
رفلاکس خیلی بده😭😭😭😭😭😭 مخلوط خلط و شیر
پنیری طبیعیه دیگه همه بچه ها پنیری بالا میارن
البته بچه من در حدیه که فقط دور دهنش پنیری میشه، زیاد نیست حجمش
طبیعیه
پنیریه
عیبی نداره ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.