فک نکنم قرص جیوه داشته باشه😐
من تاالان یه بارم امگا 3 نخوردم براچیه؟ چ تاثیری داره؟
منم داروخانه گفتم باردارم همینو داد
باید نگاه کنی روی جعبش عدد ۱۸۰و۱۲۰رو داشته باشه
من از دکتر پرسیدم گفتم حتما باید نوشته باشه بدون جیوه؟
گفت نه چون هفته ای دوبار میخوری مهم نیست چجوری باشه
برا من پشتش نوشته بدون جیوه
البته شرکت گل دارو خیلی خوبه. تا جایی که میدونم داروهاش بر پایه مواد گیاهیه
چرا اینقد رو جیوه حساسید؟میدونی جیوه چیه اصلا
تاثیرش چیه ؟؟
یا فقط چون گفتن ماهی جیوه داره نخورید هی تکرارش میکنید؟؟
ب منم بگید در جریان باشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.