بگو قبل بی حسی لیدوکائین بزنه
منم ازترس امپولش نرفتم همش خرابه چکارکنم دارم دق میکنم
منم 😐😐😐 آهکی به تمام معنا هستن فقط کرسی دوتاشون روکش کردم الان که عصب کشی دندون رو ده میلیون باید باشه
من پول داشته باشم فقط از هیچی نمیترسم 😁🥲
منم ۲ ماهه میرم دندونامو عصب کشی کنم هنوز تموم نشدن
عزیزم میشه بپرسی بیمه سلامت یاتامین اجتماعی قبول میکنه دندون پزشکی
وای من قبلا از آمپول 💉 ش میترسیدم الان از اون دستگاه که میذاره واسه عکس گرفتن
هر بار که میرم میگم ایندفعه از درد بمیرم نمیام دندون پزشکی ولی مجبور میشم
وااای نگوووو منم چندتادندونم توحاملگی خراب شدن بااین قیمتام که اصلا هیچ هرهفته یکی درست میکنم واقعا خیلی اذیت کنندس دندون پزشکی
وای منم بخدا ،تمومم نمیشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.