۴ پاسخ

احتمالا قبلا شکم داشتی خودت

عزیزم خب زوده که بچه بیاد پایین هنوز

آره احتمالا . من سر بچه ی اولم شکم نداشتم اینجوری نبود ولی بعد از زایمانم زیر شکمم شل شد الان همه جا سفت شده به جز زیر شکمم انگار یه لایه شله

اره احتمالا چون منم وقتی سرپا وایمیستم زیر شکمم شل

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد