احتمالا قبلا شکم داشتی خودت
عزیزم خب زوده که بچه بیاد پایین هنوز
آره احتمالا . من سر بچه ی اولم شکم نداشتم اینجوری نبود ولی بعد از زایمانم زیر شکمم شل شد الان همه جا سفت شده به جز زیر شکمم انگار یه لایه شله
اره احتمالا چون منم وقتی سرپا وایمیستم زیر شکمم شل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.