اره بزویه دگزا بزن تا یه هفته ده روز اگه کمنشد دردت بروباز. بلند بودن واسه وقتیه که با جویدن چیزی درد بگیره
منم نزدیک دوماهه پر کرده عصب کشی نکرده چیز شیرین میخورم چای میخورم ی دردی میگیره... نمیدونم طبیعیه یان
خب طبیعیه عصب کشی کردی دیگه
خودش ی مدت بگذره خوب میشه
طبیعبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.