رفلاکس از نفخ زیادی میاد؟؟؟

۲ پاسخ

توو کلاس زایمان به ما گفتن آروغ و نفخ نوزادو خوب نگیرین تبدیل به کولیک و رفلاکس میشه

نه ربطی نداره ، بچه ها چون زود به دنیا میان عضلاتشون هنوز ضعیفه باعث برگشتن شیر یا همون رفلاکس میشه . باید حواست باشه که یه وقت نپره تو گلوش تا بزرگتر بشه و خوب بشه .

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی