توو کلاس زایمان به ما گفتن آروغ و نفخ نوزادو خوب نگیرین تبدیل به کولیک و رفلاکس میشه
نه ربطی نداره ، بچه ها چون زود به دنیا میان عضلاتشون هنوز ضعیفه باعث برگشتن شیر یا همون رفلاکس میشه . باید حواست باشه که یه وقت نپره تو گلوش تا بزرگتر بشه و خوب بشه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.