من شیر خودمو میدم فقط اگر بیرون بریم یا شب موقع خواب شیر خشک میدم یعنی روزی یک الی دو بار .ولی چند روزه شیر خشک رو زیاد قبول نمیکنه
یکبار در میون شیر خشک و شیر خودمو میدم
شیر خشک آپتامیل نزدیک به شیر مارده طعمش
من هرکسی رو دیدم که هم شیر خودش رو میداد هم شیر خشک
بعد یه مدت حالا ۳ ۴ یا ۵ ماهگی نهایتا دیگه شیرخودشون رو نمیخود بچه یا به سختی سینه رو میگرفت
مگه اینکه فقط یکبار در روز بدی
اونم بعیده
به مادر هم کمتر سختی وارد میشه شیر خشک بده
من سر همین ریسک نمیکنم
شیر خودمو میدم
من یه شیشه خریدم سوراخ نداشت، با سوزن چندتا سوراخ زدم، شیر خیلی به زحمت میاد ازش. فعلا که هم شیشه رو میگیره هم سینمو خداروشکر. ایشالا تا اخر هم همینجوری بگیره
از دکترش هم پرسیدم گفت خوبه، بچه ها معمولا به خاطر اینکه شیر از شیشه راحت میاد سینه رو ول میکنن نه به خاطر طعم شیرخشک
لباس نوزادی داریم از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷
اگر شیر خشک بدی با شیشه کم کم دیگه سینه خودتو نمیگیره...بچه من زود دنیا اومد وزنش کم بود دکتر تجویز کرد حتما شیر خشک هم بدم منم دیگه ادامه دادم تا الان که دیگه مستقیم از سینم نمیخوره ...دو هفته ست میدوشم میدم حالا کی خشک بشه نمیدونم
من سه وعده میدم صبح و ظهر و غروب هربار هم بعد از شیر خودم میدم موقع خواب هم عادت داره سینه خودم تو دهنش باشه .امیدوارم ول نکنه سینه خودمو
هر کاری کنی به مرور نمیگیره مگر اینکه فقط یکی دو بار در روز تو حال خواب آلود بدی شیر خشکشو
اول شیرخودمومیدم هردوروکه خوردبعدشیرخشک میدم روزی ۳الی۴وعده
من س ماهه دارم شیرخشک میدم
دیگ تازگی داره واس سینم بدقلقی میکنه
ولی خب ن شیر دارم ن زیاد بهش دادم
اوایل فک کردم شیرم خوبه بچم کم وزن موند
ی سری در روز بهش شیر خشک میدم بقیش شیر خودمو میخوره میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.