۳ پاسخ

وقتی بچه ها دچار جهش رشدی میشن میبینی یهو بعضی روزا تند تند گشنه میشن و تایم طولانی شیر میخورن،اگه موقع شیردادن اون یکی سینت سرازیر میشه و بچت روزانه بین ۴ تا ۸ تا پوشک خیس داره یعنی شیرت کافیه،با این حال بهتره مایعات زیاد مصرف کنی و صبوری کنی تند تند شیر بدی و خودت هم ویتامین استفاده کنی

تازه من لاکتاول و پودر گالاکتومید میخورم خیرسرم

منم از ۳ .۴ماهگی به بعد شیرم کم شد
بعضیا میگن شیرکم نشده خوراک بچه زیاده براهمون هی میخوره کم میاد
ولی خب نمیدونم دختر منم یکسره میخوره دیگه بعضی واقعتا واقن شیر نداره دیگه شیرخشک میدم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی