حس میکنم شیرم خیلی کم شده چیکار‌کنم بیشتر شه؟

۴ پاسخ

مایعات به جز چای تا میتونی بخور
آب هویج، سیب، دنبالچه گوساله، حلیم، دلستر، به، خرما، ارده، بادام، عسل، کنجد، انجیر، شربت شیره، عرق رازیانه
ببین از اینا داروها هم کدوم واست تاثیرش بیشتره همونو روزی دوبار بخور: قرص لاکتاول یا شیرافزا (گل دارو) یا پودر گلاکتومید

مایعات گرم و سوپ بخور آب زیاد بخور و استراحت داشته باش

اب هویج
کاهو
کباب تابه

من از قطره شیر افزا،پودر گالاکتومید،قرص لاکتاول،آب هویچ بعد از صبحانه،کنجد،پسته،ماکارانی،لیموناد مارک زمزم،ابگوشت،نشاسته جواب گرفتم.شما ببینین چه خوراکیایی شبرتونو زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان پسرعسلی مامان پسرعسلی ۸ ماهگی